- Haberler
- Kültür Sanat
- Kadın El Emeği Festivali açıldı
Kadın El Emeği Festivali açıldı
Bandırma Belediyesi, kültür ve sanat etkinlikleri kapsamında bu yıl üçüncüsünü düzenlediği Kadın El Emeği Festivali'nin açılışını Cumhuriyet Meydanı'nda büyük bir coşku içinde gerçekleştirdi. Festival, kadınların emeğini ve üretim gücünü kutlamak amacıyla hayata geçirildi.
Bakmadan Geçme
BASKİ’den Kurban Bayramı Öncesi Önemli Uyarı!
Gençliğin Kalbi Altıeylül’de Attı
Akın, gençlerle birlikte 19 Mayıs Ruhunu Deniz Altına Taşıdı
Şehirli “Cumhuriyetimizi Gençlerimizle Daha Güçlü Yarınlara Taşıyacağız”
Balıkesirli Gençler “Gençlik Korteji”inde Buluşacak
ALTIEYLÜL’E AVRUPA’DAN PRESTİJLİ ÖDÜL