TÜRK SAĞLIK-SEN'İN SAĞLIK BAKANI'NDAN İSTEKLERİ
Türk sağlık-sen Balıkesir şube başkanı Musa Bilal bir basın toplantısı düzenleyerek yeniden sağlık bakanı olan Fahrettin Koca'yı tebrik etti. Basın toplantısında bakanın 2. Döneminde sağlık çalışanlarının sorunlarına çözümler üretmesini isteyen Musa Bilal açıklamalarında şu görüşlere yer verdi.
Bakmadan Geçme
BASKİ’den Kurban Bayramı Öncesi Önemli Uyarı!
Gençliğin Kalbi Altıeylül’de Attı
Akın, gençlerle birlikte 19 Mayıs Ruhunu Deniz Altına Taşıdı
Şehirli “Cumhuriyetimizi Gençlerimizle Daha Güçlü Yarınlara Taşıyacağız”
Balıkesirli Gençler “Gençlik Korteji”inde Buluşacak
ALTIEYLÜL’E AVRUPA’DAN PRESTİJLİ ÖDÜL