Bir acı haber daha... HİÇ BİR ŞEY İÇİN DEĞMEZDİ
BALIKESİR'de bugün üzücü bir olay yaşandı. Acı haber Sındırgı'dan geldi. Çavdaroğlu mahallesi Çamlık Mevkii'ndeki mesire alanında, E.G. adlı vatandaş bir ağaca kendini iple asarak yaşamına son verdi. Olayla ilgili soruşturma başlatılırken, vatandaşın cesedi adli tıp kurumuna gönderildi. SındırgıdanHaberVar
Bakmadan Geçme
BASKİ’den Kurban Bayramı Öncesi Önemli Uyarı!
Gençliğin Kalbi Altıeylül’de Attı
Akın, gençlerle birlikte 19 Mayıs Ruhunu Deniz Altına Taşıdı
Şehirli “Cumhuriyetimizi Gençlerimizle Daha Güçlü Yarınlara Taşıyacağız”
Balıkesirli Gençler “Gençlik Korteji”inde Buluşacak
ALTIEYLÜL’E AVRUPA’DAN PRESTİJLİ ÖDÜL