- Haberler
- Bilim ve Teknoloji
- DGM 2 Binin Üzerinde Genci Ağırladı
DGM 2 Binin Üzerinde Genci Ağırladı
Türkiye'nin en donanımlı ve en büyük Espor sahnesini bünyesinde barındıran Balıkesir Büyükşehir Belediyesi Dijital Gençlik Merkezi'nde (DGM) 2 gün boyunca gerçekleştirilen ödüllü Valorant, LOL ve FIFA 22 Turnuvalarına, Balıkesir ve çevre illerden 2 binin üzerinde genç katılım gösterdi.
Turnuvaların sonunda kazananlara ödülleri takdim edildi.
Bakmadan Geçme
BASKİ’den Kurban Bayramı Öncesi Önemli Uyarı!
Gençliğin Kalbi Altıeylül’de Attı
Akın, gençlerle birlikte 19 Mayıs Ruhunu Deniz Altına Taşıdı
Şehirli “Cumhuriyetimizi Gençlerimizle Daha Güçlü Yarınlara Taşıyacağız”
Balıkesirli Gençler “Gençlik Korteji”inde Buluşacak
ALTIEYLÜL’E AVRUPA’DAN PRESTİJLİ ÖDÜL